celinnemartensson

Alla inlägg under mars 2012

Av celinne - 31 mars 2012 21:53

 

Jag ;)


 

Kattri ;)


 

Kattri ;)


 

Jag ;)


 

Jag & Mojje ;)


 

Kattri ;)


 

Flygande boll ! ;)





Ja, det var några av alla bilderna vi knäppte på våran lilla cykel-tur ;)

Av celinne - 31 mars 2012 19:58

Nu är det myskväll med bästa, godis & film, mums ! Ja, vi håller på att fixa film, men det går inte så bra x) Ja, nu sitter båda framör en data & lysnar på one direction ;) Idag har vi vart ute, cyklat, spelat lite handboll & lite annat :) De var fett kul när vi cykla så skjutsade vi varran & åkte ner i diket xD


GOOOOOOODIS TIME NOOOOOW ! :D


 


Av celinne - 31 mars 2012 12:16

Hej hej!


Sov hos farmor inatt efterssom mamma & pappa skulle på takida! Jag hade fått följt med om jag hade vart 13 år, som jag fyller i sommar! Ahmen, jag har inte kunnat blogga nå igår eftersom jag inte haft nån data. Jo, jag hade kunnat mobilblogga men det är väll inte lika kul efterssom, man inte kan ladda upp bilder då ! Så jag gjorde inte det, men ahh !


Igår så va jag i skolan, ehmm som om jag inte brukar vara det x) Ah, sen följde jag med Emilia L hem. Vi va med hennes ödla & hund, va ute och kolla på tv. Tycker synd om henne för hon har fått häl-sporre som har spridit sig i hennes fot, så igår fick hon låna krykor av en tjej !  Men jag hoppas värkligen att det blir bättre för henne.


Vaknade runt 10 tiden idag & så gick jag till stallet och mocka & greja lite! Idag ska jag va med Kattri & så ska jag kanske sova över oss henne !



  


 

Av celinne - 29 mars 2012 19:38


Snygga shots ellerhur?? :)


299 kr på gina tricot.  

    

Av celinne - 29 mars 2012 15:32

Haft det sista nationella provet i matten idag, tyckte inte det var så svårt. Skönt att vara klar med matte nationella & svenska nationella! Så nu är det bara engelska nationella kvar.


 Sen hade vi fys på gympan, man plågas ju xD Närå, det var kul ! Haha, gympa är ju till för att fixa lite magrutor x) 


Kom nyss hem eller för ett tag sen så ja nu sitter jag & slappar här! Jag ska snart åka till värdens underbaraste (L)


 

Av celinne - 28 mars 2012 19:59

       

Av celinne - 28 mars 2012 16:58

Hann inte blogga nå mera igår. Så det blev bara ett inlägg men, nått iallafall ;) Ska försöka att göra flera inlägg om dan! 


Men idag har jag gått i skolan, vi har bara haft : fysik, matte & musik på hela dan eller först hade vi fysik sen rast & sen hade vi matte efter rasten & sen så hade vi lunch sen så efter lunch-rasten hade vi fysik igen :) Vi håller på att bygga el-bilar på fysiken ;)


När jag kom hem från skolan så gick jag hem & åt nått. Sen så gick jag till stallet,  mockade & packade inför träningen ikväll! Och sen så gick jag hem igen o bloggade! Och nu ska jag plugga, lite eller veckans läxa i engelska är att leta fakta till X-work, så det ska jag göra ! ;)




 


 





Av celinne - 27 mars 2012 16:15

Hey bloggläsare :)


Nu har man skrivit klart brevet till brevkompisen Vera! Och nu sitter man här vid datan & bloggar ! Ja, nu har man nyss ätit mat! Snart ska man åka o ta spruta... Tycker inte om sprutor :/



 


 

Presentation


Hey hey, välkommen till min blogg !

På denna blogg så kommer jag blogga om lite allt möjligt men framförallt mest om hästar & ridning :)

Så jag hoppas att ni läser & kommenterar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jättebra
 Bra
 Ganska bra
 Sådär
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards