celinnemartensson

Alla inlägg under mars 2012

Av celinne - 26 mars 2012 19:52

 Cha, cha !


Hoppas allt är bra med er. Jag har inte fixat svar på frågestunden efterssom jag inte fått in några frågor av er.. Nu, så sitter jag här i soffan & slappar. Har nyss vart med Jenny! Vi pluggade lite, spela mario, löste lite korsord i Julia tidningen & lite andra grejor!


Jag funderar faktist på att byta bloggsida men jag venne, för jag har nästan inga läsare på bloggen. Statistiken på bloggen går lite upp & ner, ibland kan jag ha ganska många läsare & ibland nästan inga!


 

Converse is the shoes in my heart <3






Puss & hayy !

Av celinne - 25 mars 2012 12:22

Heyy, alla söta bloggläsare!


Har inte fått så många frågor på frågestunden så jag har bestämt att svaren på frågerna kommer imorgon istället så ni har ett litet längre tag på er att fråga frågor ! Så kom igen nu & passa på att fråga mig om det är nått ni undrar över!

Ni kan också fråga i detta inlägg! Och om det blir tillräckligt med frågor så kanske det blir ett video inlägg när jag svarar på era frågor! Så passa på att fråga frågor nu då, puss !



Av celinne - 24 mars 2012 10:36


Kommentera era frågor i detta inlägg & så svarar jag på frågorna ikväll!! 



 
Av celinne - 24 mars 2012 10:11

Tjooo !


Godmorgon, alla söta bloggläsare! Jag vaknade för ett tag sen jag, runt halv nio. Ja, vad ska man ta och hitta på idag då ? Jenny & jag ska va med varandra & sen blire kalas trorja ;) Så det blir ganska fullt upp idag!


Så snart ska jag hoppa ur pjamasen & klä på mig!


 

En söt bild på, Jenny :)












Puss & heeeeeey :)



Av celinne - 23 mars 2012 23:52

Heyy!


Nu har man hela helgen framför sig! :) Fredagar är roliga, efterssom det är alltid nått man planerat inför helgen som man få gå och längta tills på fredagar! Ja, imorgon blir det kalas vet jag iallafall & sen ska jag vara i stallet o gosa med värdens bästa hela helgen! :)


Och nu tror jag ska gå och lägga mig med en tidning & slappa! Och sen sova så jag orkar med vad helgen har att erbjuda!


 





Puzzisar ! ;* 

Av celinne - 23 mars 2012 19:38


Tjaaao!


Först skola matte, svenska, fysik och IUP. Sen efter skolan så åkte jag hem, Jenny & jag hoppade av hemma hos mig & jag hämta kameran och så gick vi till Jenny! Hämta hennes kamera & gick ut och fotta! Vi fokuserade lite på djurbilder! Vi knäppte kort på mormors hund & Sapphire & Coban o Raven & lite annat! Blev faktist ganska bra bilder!


jag & värdens undebaraste <3


Jag & värdens underbaraste <3    





Och nu sitter jag här vid datan, slappar & käkar godis (y)









Puss o heyy!

Av celinne - 22 mars 2012 17:03

Tjenixien !


Statistiken börjar höjas på bloggen nu, roligt att se! :) Men glöm inte att komentera ! ;)





Puss o hayy!!


Av celinne - 22 mars 2012 16:29

 

Plugg: engelska: glosor, 10 meningar och läsa och översätta & matteläxa ...

Aha, då äre väll bara att sätta igång då.. -.-




Presentation


Hey hey, välkommen till min blogg !

På denna blogg så kommer jag blogga om lite allt möjligt men framförallt mest om hästar & ridning :)

Så jag hoppas att ni läser & kommenterar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jättebra
 Bra
 Ganska bra
 Sådär
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards