celinnemartensson

Alla inlägg under maj 2012

Av celinne - 31 maj 2012 21:42

Kan inte få nog av denna låt, en sån låt man bara kan höra om, om och om igen en riktig hjärnfastnare! ;)

Av celinne - 31 maj 2012 20:32

Idag har jag varit i stallet hela dan sen Jenny! Skolan blev chill det var Elevens-val hela dan i skolan. Kanske jag hade ridning på Elevens-val? ;) Jag, Vilma och Joline höll i ridningen vi hade med oss 9 stycken som vi hade lottat av alla som hade valt ridning. Men vi började med lite teori bärettade om lite grejer stallet, krops delar på hästen, hur man gör när man ryktar en häst och lite annat smått o gott ;) Sen hade vi delat i dem i 3 olika grupper så vi hade en grupp var. Då fick dem testa på lite olika saker som att bli körd av oss, rida och typ ha lite stalltjänst. De tyckte att dan blev rolig pricis som vi också tyckte :)


Sen när jag kom hem så hoppade jag och Jenny av vid henne tog nå att äta. Sen efter det så cyklade vi till stallet och greja lite där bostade Sapphiren, mocka, fyllde på vatten, sopa, kolla på grisar och lite annat grejs, kul kul! Sen så smörjde vi våra stall-skor dem blev som nya vi tog före bilder men glömde bort efter bilderna tuvärr.. Aja.. Men sen så käkade vi lite mat och så åkte vi till Jenny igen och chilla lite grann! Och nu kom jag typ hem, så jag ska snart ta en dusch så vi hörs senare!


 

Häst är bäst, men den bästa är Sapphiren ! <3

Av celinne - 30 maj 2012 16:42

 

Lill grisen och jag på kortet, en av dem 11 nyfödda grisarna som kom för 3 dar sen :)

Av celinne - 30 maj 2012 16:37

Kolla in min fina kille på bilden <3

Av celinne - 30 maj 2012 14:44

Kom hem för ett tag sen från skolan nu!

Snart drar jag till stallet och grejar lite och sen rider älsklingen min :)


 

Söta pollen på bete en liten stund igår, orkade inte rotera om bilden ;)


 

Älsklings pollen !! <3 

Av celinne - 29 maj 2012 16:36

Chill dag det har varit idag då. I skolan har vi vart på badhuset till lunch käkade på Torsbergsgymnasimet och sen gick vi till slöjden hade slöjd sen tillbaka till skolan gjorde nutidskryss och sen avslut, chill va? ;)


När jag kom hem från skolan cykla jag till stallet och mockade åt Sapphire och gick ut och gosade med honom också såklart! Tittade kaninens mat också och var ut till små grisarna som föddes igår dem är för söööta! Nu ska jag snart käka middag och så åker jag till stallet och rider och mamma ska också följa med :)


 

Sötaste pollen! <3


 

Små grisara, föddes igår !






Av celinne - 28 maj 2012 15:05

Inte updaterat så himla bra på bloggen den senaste tiden, haft fullt upp så jag inte hunnit men nu kör vi igång igen! Idag har jag gått i skolan hela dan kom nyss hem, nu blir det att va med goa vänner och sen rida! :D Älskar livet !!


 

PUSS! (L)

Av celinne - 23 maj 2012 18:57

Vart i stallet hela dan idag för vi hade prao idag och då var jag i Backans stall och praoa! Jag fick släppa ut alla hästarna och fölen, mocka åt alla hästarna, fodra hästarna, mata grisar de stora & kultingarna osv. Det var faktist kul att praoa där!


Sen cykla jag ner till vårt stall och hämtade Sapphiren och gjorde iårding han och red ut i skogen på en mysig skritt-tur! Han skötte sig fin fint min lill gubbe ! Sen blev det att ficksa lite grejs i stallet! :)


 

  

Lill gubben då! <3




Nu blir det duschen så vi får höras sen då ;)

Presentation


Hey hey, välkommen till min blogg !

På denna blogg så kommer jag blogga om lite allt möjligt men framförallt mest om hästar & ridning :)

Så jag hoppas att ni läser & kommenterar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jättebra
 Bra
 Ganska bra
 Sådär
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards