celinnemartensson

Alla inlägg under juni 2012

Av celinne - 30 juni 2012 18:53

Tjoo!


Sitter här och chillar efter en dags shoppingtur köpte lite nya möbler till huset, och så köpte jag nya neccesärer och nagelfilar! Sen så kom lite släktingar och hälsade på hos oss vi fikade lite, hade vattenkrig, var uppe och kolla på grisarna & fölen och prata med varandra :) Så nu sitter jag här och funderar på vad jag ska ta och hitta på ikväll då ;)


  

Tog bara nån gammal random bild jag laddat upp ;)


Aja update senare, höres!!

Av celinne - 30 juni 2012 13:29

Var tvungen att åka hem, hade alvarligt migrän huvudvärk! Usch, ÅHH! Kändes värkligen som att hela huvudet skulle sprängas, a men det blir väll fler gånger!! ;)


En liten video på min sis och jag, i husvangnen! Synd som fan att jag var tvungen att åka hem vi som hade så jävla kul! Aja, vi är lite oserigösa i videon men det får ni leva med ;)



Nu ska jag åka och kolla på möbler till mitt rum, så vi hörs senare och hoppas att jag kanske hittat nått snyggt!


Updaterar senare, hörs! :)

Av celinne - 29 juni 2012 17:34

Tjena tjena bloggen!


Mysig dag det varit idag, med goa hästar och fina vänner! Vaknade runt 9 ungefär käkade frukost och gjorde mig iårdning sen drog jag ut till stallet! Fixade pollen och drog ut på en långritt med Lina och Stormy! Jätte mysigt, i det varma fina vädret förutom ormen, getingarna och flugorna... Vi red runt lite vid skidtjärn, körde lite galopp och skritt och trav! :) Sen efter jag ridit fixade jag Sapphire och släpte ut honom och greja i stallet lite!


Sen drog jag till Jenny och vi var med varandra! Vi fotade, fixa blogg till henne och osv. Men nu drog hon på fotboll men vi ska nog va när hon kommer hem! :)


 

Jag älskar dig min ponny <3






Av celinne - 28 juni 2012 14:28

Sitter här i soffan med datan, lysnar på musik och bara chillar!


Price tag - Jessie J ft. B.o.B





Senare blire nog att vara med Kattri :)

Av celinne - 27 juni 2012 19:06

Nu ska jag, brorsan och mamma baka lite muffins... chockladmuffins, mums mums! :)


 


Av celinne - 27 juni 2012 15:12

Nu sticker jag till "Slakttjärn" och badar lite med Kattri <3


 

Av celinne - 27 juni 2012 13:46

Dansa pausa - Panetoz.



Vad tycker ni/du om den här låten? :)

Kommentera kommentera, veeetja!!! ;)

Av celinne - 27 juni 2012 13:35

Varit ute och ridit Sapphire på Åsen :) Var supermysigt, det är en liten mysig skogsväg! <3

Men det gick jättebra, han var lika pigg idag också men det är bara roligt det, du är så duktig min lilla ponny ! <3


 

Jag älskar dig, du och jag! <3




Nu ska jag och Emilio fortsätta leta resept på chocklad muffins som vi ska baka, hörs senare! ;)

Presentation


Hey hey, välkommen till min blogg !

På denna blogg så kommer jag blogga om lite allt möjligt men framförallt mest om hästar & ridning :)

Så jag hoppas att ni läser & kommenterar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jättebra
 Bra
 Ganska bra
 Sådär
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards