celinnemartensson

Direktlänk till inlägg 10 september 2012

Go kväll på er!

Av celinne - 10 september 2012 21:47

Go kväll på er allihopa, sorry för dålig updatering under dagen... Men det kommer nog vara så här under vecko dagarna.. Tuvärr, men lovar värkligen på att jag ska göra mitt bästa!


Aja, idag har jag gått i skolan från 09:00 - 16:00, lååång dag.. Aja, Måndagarna är sköna men dryga också.. För de är chill saker på shemat, men överdrivet med raster ;) Aja hade musik, franska, svenska, elevens val så de var chill de! :) Men på franskan fick vi rita eiffeltorn, eftersom våran franska lärare var på utedag med sin klass idag! Så de var riktigt chill de! :D


Efter skolan tog jag bussen in till station, och där efter tog jag 78 med älsklingen, hem till mig! Så jag har varit med han tills nu då, vi har varit nere på ip & kollat på damlagets match mot söderhamn! Rengsjö vann! :D




Aja, nu måste jag duscha och gå och lägga mig! Imorgon blir det utedag på Kampnäset, tagga!! ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av celinne - 14 oktober 2012 11:29

Hej hej!   Jag har nu skaffat ny blogg så ni lättare ska kunna följa med mig och min nya ponny Pedro från start och se villka framsteg vi gör med varandra! Kände att jag ville börja om med bloggandet just derför, och för att ni ska få hänga med m...

Av celinne - 5 oktober 2012 15:03

Vart på Flottaleden hela skoldan idag. Chill att få börja 9 och sluta halv 2, annars hade vi börjat 8 och slutat 3. Så det var skönt! Det var ändå kul att lösa mattekluringar i skogen, lät pisströkigt innan men roligare när man kom iväg. Men det var ...

Av celinne - 3 oktober 2012 22:01


Gokväll allihopa! Nu ska jag strax hoppa in i duschen :) Jenny och jag spenderade eftermiddan/kvällen i stallet och framför datan! Chill! ;)     Bild på mig å Pedro <3   Ska fixa ny header någon dag tänkte jag, hörs imorgon! <3 ...

Av celinne - 3 oktober 2012 15:34

av mig, sorry!... Hinner inte riktigt med allt nu blir det stallet som går till min fritid när man har en polle, men såklart familj o vänner också! :)   Har ridit ut på Pedro 2 gånger nu och han sköter sig exemplariskt, så himla duktig! Bryr sig ...

Av celinne - 29 september 2012 18:37


Jag lever värkligen livet, just nu! Älska älska livet! Är så jäkla nöjd med mig själv & min familj och vänner ni är helt klart bäst! Igår fick jag en ny ponny av mamma & pappa värdens bästa föreldrar som värkligen ställer upp till 110% Älskar er så m...

Presentation


Hey hey, välkommen till min blogg !

På denna blogg så kommer jag blogga om lite allt möjligt men framförallt mest om hästar & ridning :)

Så jag hoppas att ni läser & kommenterar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jättebra
 Bra
 Ganska bra
 Sådär
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards