celinnemartensson

Alla inlägg den 4 september 2012

Av celinne - 4 september 2012 17:23

Åh, jag har updaterat som en kråååka! Ber som ursäckt, till er alla som varit inne på min blogg och inte fått några nya inlägg av mig... Ja, men nu ska jag försöka göra allt jag kan för att updatera bättre till er! :) Kanske kommer kunna updatera när jag är i skolan nu också mycket bättre eftersom vi fått en egen data vi sjuor på Granbergsskolan! :) Så jag ska försöka göra allt jag kan för att få bättre uppdateringar!


Nu när skolan har börjat är de svårt att hinna med allt när man kommer hem runt 16-17 tiden, och har träningar & läxor och vänner som ska hinnas med efter de också! Så bloggningen har inte varit de som jag prioreterat först om man säger så, och de kommer jag inte göra heller men jag ska försöka bli bättre iallafall! :)




Nu får ni hare bra allihopa, så får ni nått inlägg senare också kanske, men håll utkik nu för närsom helst dyker de upp någonting spännande! :))


Presentation


Hey hey, välkommen till min blogg !

På denna blogg så kommer jag blogga om lite allt möjligt men framförallt mest om hästar & ridning :)

Så jag hoppas att ni läser & kommenterar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jättebra
 Bra
 Ganska bra
 Sådär
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards