celinnemartensson

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av celinne - 3 oktober 2012 22:01

Gokväll allihopa! Nu ska jag strax hoppa in i duschen :) Jenny och jag spenderade eftermiddan/kvällen i stallet och framför datan! Chill! ;)


 

Bild på mig å Pedro <3


Ska fixa ny header någon dag tänkte jag, hörs imorgon! <3

Av celinne - 3 oktober 2012 15:34

av mig, sorry!... Hinner inte riktigt med allt nu blir det stallet som går till min fritid när man har en polle, men såklart familj o vänner också! :)


Har ridit ut på Pedro 2 gånger nu och han sköter sig exemplariskt, så himla duktig! Bryr sig inte om nånting, bara igår då han blev rädd för alla stenar ute i skogen.. hahah. Då frågade jag han du blir inte rädd för nått annat, men du ska bli rädd för stenar? ;) Haha busponnyn, älskar dig! <3


Ja, idag slutade jag vid 14:00 typ, så jag kom hem för en timme sen nu ungefär. Så strax kommer Jenny och då ska vi mocka och fixa lite i stallet innan vi ska ta in hästarna och göra dem iårdning för fotografering :)


Jenny tog lite kort på Pedro och mig iförrgår så dem kommer upp på bloggen ikväll kanske!

Hare bra everybody! ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hey hey, välkommen till min blogg !

På denna blogg så kommer jag blogga om lite allt möjligt men framförallt mest om hästar & ridning :)

Så jag hoppas att ni läser & kommenterar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jättebra
 Bra
 Ganska bra
 Sådär
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards