celinnemartensson

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av celinne - 2 juli 2012 13:10

Sorry for bad update... Har inte hunnit med att blogga så bra, haft mycket att göra!! Igår kom vi hem från Ikea med lite nya möbler till Emilios och mitt rum! En varsin ny soffa & nya kuddar o filt till soffan, en ny varsin säng till oss, en blomma och en klocka till oss och lite annat gott & blandat till våra nya rum! :) Det är roligt att få lite nya grejer till rummerna men det fattas lite mer möbler men det fixar vi sen :D Sen köpte vi lite andra grejer till huset!


Sen när vi kom hem från valbo så fixade vi med allt vi köpte, satte upp soffan & sängen och de andra grejorna! :)


Och idag har jag, mamma och Emilio varit på stan en stund och pappa åkte o jobba tidigt imorse!


Här får ni forever young med ONE DIRECTION!! <3




Presentation


Hey hey, välkommen till min blogg !

På denna blogg så kommer jag blogga om lite allt möjligt men framförallt mest om hästar & ridning :)

Så jag hoppas att ni läser & kommenterar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jättebra
 Bra
 Ganska bra
 Sådär
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards