celinnemartensson

Alla inlägg under september 2012

Av celinne - 10 september 2012 07:30

Nu är jag klar för skolan så strax drar jag till bussen :) Men vi hörs väll senare under dan! :) Puss på er ;*

Av celinne - 10 september 2012 06:23

God morgon, hoppats ni sovit bra. Själv hade jag kunnat sovit några timmar till, är as trött! Aja måste börja klä på mig till skolan nu, usch tröttheten har tagit över mig! ... ;)

Kom på att jag inte bloggade nå mera igår kväll efter träningen. Men jag fick jobba mycket på volter och träna mycket galopp. Sen fick jag också hoppa en kombination, med ett kryss och en högre oxer efter krysset! Sista hoppet låg väll oxern på 85 cm! :) Men jag är jäkligt nöjd med gårdagens träningspass! :)

Så såg jag ut när jag åkte på träning:

Av celinne - 9 september 2012 16:11

 

Nöjd med årets skolfottot faktist! :)


Aja nu ska jag fortsätta städa rummet, sen ska jag putsa skor & byta om sen åker jag och tränar lite hoppning!

Ha de bra, bloggar mer efter träningen! :)

Av celinne - 9 september 2012 11:42

God morgon på er, hoppas ni sovit bra! :) Själv sov man som en gud, så jäkla skönt att få sova ut en dag! Varje dag är det kl 05:30 som gäller att kliva upp! Så de var jäkligt skönt att få sova ut! :)




Idag blire nog att hitta på något med nån, innan träningen ikväll! :)


 

Bild från igår, på bilden är det jag längs till vänster, jenny brevid, Madde brevid Jenny och sen Ejvind brevid Madde. Linus knäppte kortet så han är inte med på bilden.. tuvärr!


Aja gryymt var de iallafall, måste göras om! :D

Av celinne - 9 september 2012 00:13

Nu är jag hemma igen efter en jäkligt grym kväll, med vänner! De behövdes! Blev bad i 2 och en halv timme, grymt! Ni är bäst killar o tjejer, de här måste göras om! :D

Nu blir det att sova så män orkar med morgon dagen också! Imorgon väntas ett till träningspass på kvällen och på dagen blir de väll nå chill antar jag! :)

Livet levererar!! Ha de bäst bloggläsare, god natt! :)

Av celinne - 8 september 2012 18:43

Åker å är med lite vänner nu, de kan behövas som den här veckan varit fullbokad! My life is playing :)

Av celinne - 8 september 2012 17:37

Har varit i Ringnäs i 8 timmar ungefär! Hopptränat, mockat och varit med ridkompisar :) Gick jättebra på träningen idag, är värkligen jättenöjd! Hoppade kombination med räcke och oxer & jag hoppade som i en åtta med räcke och oxer också! Högsta hindret låg på 90 cm, i kombinationen! :) Och jag fick väldigt bra fart på honom och han rörde sig väldigt fint, mycket häst att rida värkligen! Trivs på hans rygg! :)

Efter träningen blev det mockning och fixning i stallet tillsammans med ridkompisarna! :)


 

En bild på lille söte Pedro! Söt va?


Sen efter de drog jag hem! Och nu har jag pricis duschat så snart ska jag göra mig iårdning och dra o vara med vänner!


Livet leker, älska älska! Puss på er! :*

Av celinne - 8 september 2012 09:49

På väg på hoppträning nu då! :) Bloggar mer sen!

Presentation


Hey hey, välkommen till min blogg !

På denna blogg så kommer jag blogga om lite allt möjligt men framförallt mest om hästar & ridning :)

Så jag hoppas att ni läser & kommenterar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jättebra
 Bra
 Ganska bra
 Sådär
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards