celinnemartensson

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av celinne - 10 augusti 2012 22:57

Vi hare mysigt vi Ida, jag & Emilio :)


Efter middagen så bastade vi lite med ansiktsmask & hårinpackning, Ida & jag! Emilio bastade också med oss! :) O nu har vi ritat lite & jag har läst hästtidningar medans dem ritade & nu sitter vi här med datan & diggar musik, jao vi hare mysigt vi! :D 


 

En låt ska ni väll ha?? ;)

Av celinne - 10 augusti 2012 18:16

Ida häär nu, vi kom nyss hem från slaktjärn vi har badat en liten stund, eller en lång stund 3 timmar tydligen såg vi när vi kom hem haha kändes som typ 1 timme eller något ;)


Aa nu ska vi nöörda datan, har inge mer att bäretta just nu mer än att jag e as glad för att Ida är här nuuu! :DD


 

Här är en bild på, Pangbruden Ida!! :D

Av celinne - 10 augusti 2012 12:48

Här sitter jag och väntar på Idaaaaa, nu har hon pricis åkt så hon kommer om 1 timme typ ungefär!

Jag orkar inte vänta på henne snacka om hur mycket jag har saknat henne, å ska nu få träffa henne kan inte fatta att det är sant, lixom men det är det ju! :D <3





Ah, nu ska jag fortsätta att nörda musik ;)




Av celinne - 10 augusti 2012 10:34

Änkligen har vi fått trådlöst hemma, wihoo har väntat på det läääänge, så nu har vi fått det sköönt! Nu slipper jag gå hem till farmor för sitta vid datorn, så det var ju skönt :D


Åh snart kommer Ida också, wiiie vad kul det ska bli att träffa henne som jag har längtat efter henne!!! :)

Så nu kommer hon sova här i 3 nätter!! :)

Ja vi har inte träffat varandra på 3 år så det var ju lixom inte igår pricis ;)

Hon kommer nog runt 3 så nu ska jag fixa det sista innan hon kommer!


Har inga bilder att bjuda på, ska fixa det loooovar ;)




Presentation


Hey hey, välkommen till min blogg !

På denna blogg så kommer jag blogga om lite allt möjligt men framförallt mest om hästar & ridning :)

Så jag hoppas att ni läser & kommenterar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jättebra
 Bra
 Ganska bra
 Sådär
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards