celinnemartensson

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av celinne - 26 augusti 2012 12:32

Jag vet jag updaterade inge mer igår, kom hem från Jenny vid 12 ungefär! Så då hann jag inte med nå bloggning! :)


Var på ip, i några timmar med Jenny, Madde, Malin, Kim, Erik och Anton! Spela fotboll och så! :)


Sen har vi fotat Jenny och jag, vi har varit och åkte runt typ överallt och fotade! Fotade allt möjligt, smått & gott ;) Ja, det blev riktig fina bilder måste jag säga, vart jäkligt nöjd! Asså jag älskar mitt nya objektiv, snacka om skillnad på bilder lixom! :D


Ja, sen blev det lite båtåkning på Hölesjön! :) Men såklart skulle mitt batteri dö i kameran pricis också, så jävla typiskt! Men fick låna Jennys kamera och fota med, tack Världens bästa Jenny! :)


Sen så när vi kom hem igen så satt vi och nörda musik, sen drog jag hem! Grymt kul dag allihopa! :D


 


 


 


 


Några bilder jag fotade när vi var ute igår, nöjd!

Villken var er favorit & varför är just den er favorit?, kommentera!



Presentation


Hey hey, välkommen till min blogg !

På denna blogg så kommer jag blogga om lite allt möjligt men framförallt mest om hästar & ridning :)

Så jag hoppas att ni läser & kommenterar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jättebra
 Bra
 Ganska bra
 Sådär
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards