celinnemartensson

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av celinne - 14 maj 2012 18:54

Först skola då svenska, engelska, bild och gympa och osv ! Sen så åkte jag hem med bussen så satt jag och chilla framför datan och sen stack jag ut på en cykel-tur med faster & Emilio. Det blev runt höle-sjön och det var ca. 1,5 mil vi cyklade! Vi stannade och fika efter vägen och då passade jag på att känna på vattnet, snacka om att det var kallt jag trodde det skulle vara mycket varmare! Men det var en mysig cykel-tur iaf!


Sen blev det stallet när jag kom hem efter cykel-turen: mockade, sopa och fixa mat till Sapphire. Blev ingen ridning idag för det blåste skitmycket o så hade ett träd gått av nånstans för det hade blåst så mycket!


Men nu sitter jag här iaf och ska snart göra läxan, höörs senare bloggen! :)


 

En bild från när jag var med Kattri på en liten cykel-tur (inte idag).

Presentation


Hey hey, välkommen till min blogg !

På denna blogg så kommer jag blogga om lite allt möjligt men framförallt mest om hästar & ridning :)

Så jag hoppas att ni läser & kommenterar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jättebra
 Bra
 Ganska bra
 Sådär
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards