celinnemartensson

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av celinne - 3 maj 2012 20:55


Grym låt med grymma bandet one direction !


Av celinne - 3 maj 2012 20:38

Idag hare blivit stallet och plugg. Åkte till stallet runt 3! Red, träna lydnad (få han att gå när jag går, stanna när jag stannar, backa när jag visar det med spöet, gå lika många steg som jag går framåt, ta samma ben som jag tar framåt och så vidare) , så mocka jag också. Ridningen gick jättebra han lysnade superbra och gjorde som jag sa han var jätteduktig, träna lydnad gick också bra lite svårt att få han att göra som jag ville i början men sen gick det superbra! Jag kom hem sen från stallet vid 7 ungefär, jag älskar stallet det är mitt hem ! <3 Kommer bilder senare eller imorgon på mig och Sapphire faster har dem på mobilen ;)


Klar med läxan nu bara träna gångertabelen kvar, men det blir att träna på mult.se, snart!


 

Puss !



Av celinne - 3 maj 2012 20:13



Lysna på denna grymma låt medans, så hörs vi snart puss !

Av celinne - 3 maj 2012 15:01

Hann inte blogga igår hade ont i huvet, och måsta plugga och sånt.. Men igår red jag sötnosen, gick jättebra! :) Men nu drar jag till stallet och rider och sen mockar, sen blire plugg!


  

Bild på mig också ;) 



Presentation


Hey hey, välkommen till min blogg !

På denna blogg så kommer jag blogga om lite allt möjligt men framförallt mest om hästar & ridning :)

Så jag hoppas att ni läser & kommenterar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jättebra
 Bra
 Ganska bra
 Sådär
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards