celinnemartensson

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av celinne - 9 juni 2012 12:44

Nu så är jag klar för att åka till Gävle (valbo), så nu åker vi och kollar på examelskläder.


   

Me today! ;)

Av celinne - 9 juni 2012 11:52

Statistiken höjs mer och mer, det är roligt att se! När man går och kollar så ser man att den likssom kommer mer och mer uppåt, och det blir mycket roligare att blogga också när man ser att man får mer läsare!


Så tack så mycket, för att ni läser min blogg!


Förra månaden hade jag 134 läsare och nu har jag redan 54 läsare denhär månaden, kul kul! :)


 

En bild på mig också!! ;)

Av celinne - 9 juni 2012 11:28

Nu taggar jag den sista lördagen innan sommarlovet nästa lördag är det första dan på sommarlovet. Skolavslutning på fredag, jao!


Nu har jag nyss käkat frukost och så ska jag fixa mig och åka till Gävle (valbo) och shoppa examelskläder med familjen, så vi får höras senare rå, jao! ;)


 


Av celinne - 9 juni 2012 10:01

Snacka om att denhära terminen har gått fort i skolan, mellan stadiet har gått fort till hösten ska man upp på högstadiet tiden går värkligen fort! På högstadiet ska jag satsa järnet, plugga plugga och plugga för det är nu det gäller och det är nu som jag kan göra skillnad i min framtid!


Skolan och ridningen ska jag köra järnet på utvecklas mer, mer ta mig till högre nivåer och köra stenhårt!

Ridningen är de jag vill leva med, komma ut på STORA tävlingar och utvecklas mer, mer och mer! Och det är jag som avgör min framtid och det är bara att köra stenhårt i både ridning och skola!


 


  

Jag vet att jag kommer nå mina drömmar om jag KÄMPAR och ALLTID gör mitt bästa, jag vet att jag har möjligheterna att lyckas för jag är en grym tjej i ALLT och jag kämpar ALLTID och tvekar ALDRIG på mig själv utan jag vet att jag KAN!


Presentation


Hey hey, välkommen till min blogg !

På denna blogg så kommer jag blogga om lite allt möjligt men framförallt mest om hästar & ridning :)

Så jag hoppas att ni läser & kommenterar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jättebra
 Bra
 Ganska bra
 Sådär
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards