celinnemartensson

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av celinne - 14 juni 2012 16:20


Cyperns låt från Eurovirsion, La La Love! <3


Av celinne - 14 juni 2012 15:15

Idag var det sista dan på Rengsjöskolan de blev mycket skratt och grin idag, alla hade blandade känslor helt enkelt! Men inte alls riktigt sista dan eller kvällen för senare ikväll drar hela klassen ner till piren, och imorgon så har vi ju skolavslutningsdag och de är ju typ den sista dan vi har tillsammans med varandra! Men hoppas att vi alla kommer att försöka träffas lite då och då och ha typ nån mysig kväll tillsammans ibland! :D


Kommer minnas Rengjösexan som en otroligt underbar klass med otroligt snälla och underbara tjejer och killar! :) Min tid på Rengsjö har varit en helt underbar tid och alla är liksom så trevliga och snälla! Kommer ALDRIG glömma er! <3 




 

En bild på Rengsjöskolan! :)

Av celinne - 14 juni 2012 13:17

Är på skolan nu, sista dan idag för imorgon äre skolavslutning! Snacka om chill idag, först plocka ur lådan och ta med allt jobb och sånt hem och sen fick man chill och då får man typ gö vad man vill så nu har vi chill och jag sitter här och bloggar och de andra sitter te.x och spelar på datorer, ritar, kollar på film, spelar spel och andra chill saker.


 

Gammal bild, jao!



Höörs senare, jao! ;)

Presentation


Hey hey, välkommen till min blogg !

På denna blogg så kommer jag blogga om lite allt möjligt men framförallt mest om hästar & ridning :)

Så jag hoppas att ni läser & kommenterar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jättebra
 Bra
 Ganska bra
 Sådär
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards