celinnemartensson

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av celinne - 5 juni 2012 17:15

Fullt upp hela tiden men det känns as skönt allting likssom rullar på hela tiden. Idag har jag varit o hälsa på nya skolan som jag ska börja i till sjuan ( Granberg ). Ska gå i samma klass som 4 andra från Rengsjö-skolan och nya från andra skolor! Träffade andra som ska gå i sjuan från andra skolor som jag känner och nya som jag inte känner från andra skolor, men alla var jätte trevliga och snälla! Och så träffa jag kändisar från högre klasser också, och också nya som jag lärde känna som också var jätte trevliga och snälla! Det känns jättebra att man ska komma till en skola med så fina elever, längtar! :)


Sen efter vistelsen på Granberg drog jag, Joline, Madde, Anton S och Kim ner till stan och hängde, sen tog jag å Madde bussen hem till henne och var där en stund och nu har jag pricis kommit hem så, då ska jag snart dra ner till stallet med mamma och ut på en skogs-tur med pollen! :D

Sen ska jag packa till skolresan med andra skolan som är imorrn!


 

Sapphiren<3


Speckat shema, love my life!

Presentation


Hey hey, välkommen till min blogg !

På denna blogg så kommer jag blogga om lite allt möjligt men framförallt mest om hästar & ridning :)

Så jag hoppas att ni läser & kommenterar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jättebra
 Bra
 Ganska bra
 Sådär
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards