celinnemartensson

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av celinne - 18 juni 2012 22:38

Chill faramför datan med musik, ny ducshad och klar för att sova, så snart väntar kudden på att bli dejtad ;)


Witout you - David Guetta.

Av celinne - 18 juni 2012 18:53

Hallå där! :D


Haft jättedålig updatering på bloggen men jag har inte haft tillgång till data så det är därför men nu kör jag igång igen!


Har hunnit med mycket på sommarlovet fast det redan har börjat! 


I fredags så var jag på School's Out med: Jenny, Emma, Maria, Julia och Kattri efter skolavslutningen vi lyssnade på Amanda Fondell, Kapten Röd och Den Svenska björnstammen och så gjorde vi lite olika aktiviteter som fanns där jag körde: fem kamp, sumobrottning med Jenny och så körde jag segway men man hann inte göra så mycket efterssom det var så jäkla lång kö på allt men vi hade kul iallafall! :)


 

Amanda Fondell.


 

Amanda Fondell.


Kapten Röd och jag.


 

Amanda Fondells atugraf.


 

 Kapten Röds atugraf.



I lördags så slappa jag bara, skönt det också ibland!



I söndags så myste jag i stallet som vanligt och gjorde Sapphiren extra fin med flätor och sånt :) Och sen senare så kom Kattri och vi var med varandra var ute på en liten cykeltur först till där dem har hästarna vid go-sjön och sen cykla vi till go-sjön och badade bena (hade inga badkläder), sen cykla vi till Kattri och hämta badkläder, sen till mig och hämta badkläder och sen stack vi och bada ;)


 

Svans fläta<3


 

Man fläta<3


 

Idag, så har jag varit med faster och brorsan och badat och solat i stugan, fiskat och grillat!




Mitt sommarlov hitills har varit toppen och sommarlovet har bara börjat! :D

Presentation


Hey hey, välkommen till min blogg !

På denna blogg så kommer jag blogga om lite allt möjligt men framförallt mest om hästar & ridning :)

Så jag hoppas att ni läser & kommenterar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jättebra
 Bra
 Ganska bra
 Sådär
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards