celinnemartensson

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av celinne - 11 juni 2012 22:49

Ny header på bloggen, nu! Ska fixa nån bättre framöver här, men medans får de bli denna! :)


   



Av celinne - 11 juni 2012 22:15

Idag har jag varit ute på en lång skogsritt med Joline, vi red runt lite vid Skidtjärn! Hon hade Stormy och jag hade min älskling Sapphiren! Det blev en lång skogsritt vi var ute i ca 2,5 timmar, men mysigt var det iallfall, fina och mysiga vägar! :) Vi skrittade mest men travade och galoperade också!


Men det var jättemysigt, vi ska ut nån dag till här framöver också har vi bestämt! :)


Nu har jag nyss duschat så nu ska jag gå och sova, så hörs vi imorgon!


 

Bebisen min! <3

Av celinne - 11 juni 2012 14:57

Kom nyss hem från en skoldag som bestod av: svenska, engelska, bild och gympa! ;) Gick inte så jättebra för mig på gympan sträkte handleden, ryggen och nacken... Aj vad de gjorde ont, men jag sträkte ut musklerna igen och vilade ett tag så nu mår jag bra igen och så har jag lärt mig att man ska vara lite försiktigare när man värmer upp! ;)


 

En liten bild bjuder jag på ;)



Men snart så drar jag ner till stallet, hörs senare jao!

Presentation


Hey hey, välkommen till min blogg !

På denna blogg så kommer jag blogga om lite allt möjligt men framförallt mest om hästar & ridning :)

Så jag hoppas att ni läser & kommenterar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jättebra
 Bra
 Ganska bra
 Sådär
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards