celinnemartensson

Alla inlägg den 15 april 2012

Av celinne - 15 april 2012 16:05

Min häst!

Underbarast i världen!

Nöjd med sina hästvänner i stallet!

Sötaste som finns!

Bäst!

Otroligt duktig!

Ryttaren gör han allt för!

Omtänksam häst!


<3


Svart med vita prickar!

Alltid redo att testa på nya saker!

Prat glad!

Pussa mig i pannan det älskar jag!

Hästen alla vill ha!

Irlänsk hopp-ponny!

Räser ponny!

En häst som alltid är lika underbar dag för dag!

Av celinne - 15 april 2012 14:04

Hey Hey! Sitter i bilen nu på väg hem! Det är ganska långt hem. Vet inte riktigt när vi kommer hem, har ungefär åkt bil en timme, så de är väll några timmar kvar. Bloggar senare, höörs!

Av celinne - 15 april 2012 10:32

Hey hey !


Idag äre sista dan i fjällen, vill stanna längre! Hade kunnat stanna 1 vecka till, men då börjar ju skolan. Men det var ju jätteroligt att vara här i en hel vecka. Vi har haft det toppenbra! Vi har åkt skoter & slalom och gjort massa andra saker! Det har varit toppenkul !


En bild på utsikten över fjället när man åkte slalom :)


 

Jag när jag va ute & fotta igår :)




Kommer fler bilder sen, hörs!  

Presentation


Hey hey, välkommen till min blogg !

På denna blogg så kommer jag blogga om lite allt möjligt men framförallt mest om hästar & ridning :)

Så jag hoppas att ni läser & kommenterar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jättebra
 Bra
 Ganska bra
 Sådär
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards