celinnemartensson

Alla inlägg den 21 april 2012

Av celinne - 21 april 2012 11:46

Följ mig vid blogglovin' , missa inga inlägg!

Det bästa sättet att följa bloggar !



 



Länk:

http://www.bloglovin.com/sv/search/http%3A%2F%2Fcelinnemartensson.bloggplatsen.se/url 




Av celinne - 21 april 2012 11:37

Tips till dig som vill ha fler läsare på din blogg:



* Blogga ofta gör många inlägg om dan då blir det roligare att läsa bloggen. Och lägg ut bilder för det är alltid roligt!


* Länka din blogg på olika hemsidor som te.x facebook, bilddagboken för då kan dem som är vän med dig gå in på din blogg!


* Komentera i bloggar, och skriv nån kommentar & länka din blogg så kanske dem går in på den + att dem blir glad om dem får en komentar också!




Ja, det var mina bästa tips det, testa så får du se att det funkar, kram !

Av celinne - 21 april 2012 11:04

Tjoho, tjobre!


Idag först blir det in till bollnäs, handla lite grejer!

Sen så hem till stallet rida sapphire & mocka skit.

Va med Jenny efter det, fixa oss. Sen till Julia,

vid fem ungefär! Hon har party, party.

Va med grymma tjejor där.


 

Måste bjuda på några enstaka bilder, på mig själv också ibland x)





Dagen är fullbokad, nu ska jag göra iårdning mig, hööörs !

Presentation


Hey hey, välkommen till min blogg !

På denna blogg så kommer jag blogga om lite allt möjligt men framförallt mest om hästar & ridning :)

Så jag hoppas att ni läser & kommenterar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jättebra
 Bra
 Ganska bra
 Sådär
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards