celinnemartensson

Alla inlägg den 29 april 2012

Av celinne - 29 april 2012 17:26

Vart i stallet, ridit Sapphire, gick bra och så mocka jag !



   

Av celinne - 29 april 2012 10:49

Hej, inte bloggat om vad jag gjort igår o i förrgår så nu tänkte jag bäretta vad jag gjort! :)


I förrgår (fredags) : Var jag först i stallet red Sapphire och mocka! Sen hem åt, sen kom Kattri och så planerade vi inför helgen, fast det har blivit lite om planering nu.. Vi digga musik och så åkte vi till Ejvind och Danne och var med dem, cykla & snacka o sånt!


Igår (lördags) : Vaknade åt frukost och sånt. Åkte till stallet och red Sapphire i det varma vädret, kanske håller det på att bli sommar? :) Men det gick jättebra, han var jätteduktig! Mamma red han lite också, hon tyckte också han var jätteduktig och lysnade bra! Ja, han är ju det med ingen snack om saken min lilla ponny! Men sen mockning och fixing i stallet. Sen hem käka mat stack till ridhia, med Kattri o Rambo ! Dem hoppa några små hinder, båda var jätteduktiga!




 



Och idag blir det stallet o sen Kattri !! :D




Bloggar mer senare, hörs !




Presentation


Hey hey, välkommen till min blogg !

På denna blogg så kommer jag blogga om lite allt möjligt men framförallt mest om hästar & ridning :)

Så jag hoppas att ni läser & kommenterar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jättebra
 Bra
 Ganska bra
 Sådär
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards