celinnemartensson

Alla inlägg den 17 april 2012

Av celinne - 17 april 2012 21:11

Kommit hem från stallet & ridturen, det gick jättebra! Han var jätteduktig & hade bra fart och gick jättefint! Duktiga ponnyn detdär, jag älskar han!


 

Åh, gulleplutt! (L)

Av celinne - 17 april 2012 18:32

Ska rida Sapphire, mamma & faster ska med, mysigt mysigt!


 


Av celinne - 17 april 2012 17:19

Idag började skolan, efter en vecka och 4 dagars lov. Faktist väldigt roligt att få träffa grymma kompisar! Men man var jätte trött nu att gå upp tidigt men det blir man väll mer van vid sen! ;) Ja, sen efter skolan tog jag bussen hem och satte mig vid datan & tog mellanmål & lysna på one direction såklart! Sen så cykla jag till stallet mockade & fixa i stallet! Sen cykla jag hem starta datan, bloggar gör jag nu och jag ska göra engelska läxan snart!


 



Av celinne - 17 april 2012 15:11

Ja, du läste rätt! Det är one direction frågestund på Kattris & min blogg!


 Om du är ett one direction fans eller bara har lust att testa på en frågestund så tycker jag att du går in och gör de, på : http://www.onedirections.bloggplatsen.se  !


Jag tror det var det näst näst nyaste inlägget alltså det tredje nyaste inlägget frågestunden var på, så ni får bläddra en liten bit. Pris till den som har bäst resulat kommer såklart, ni får kika in och läsa mer & delta i tävlingen ska ni såklart göra även om ni kanske inte dräkt kan så mycket om one direction, testa bara för kul då!! :)




 


Sötaste killarna, Louis, Harry, Liam, Niall och Zayn!!

Presentation


Hey hey, välkommen till min blogg !

På denna blogg så kommer jag blogga om lite allt möjligt men framförallt mest om hästar & ridning :)

Så jag hoppas att ni läser & kommenterar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jättebra
 Bra
 Ganska bra
 Sådär
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards