celinnemartensson

Alla inlägg den 22 april 2012

Av celinne - 22 april 2012 20:56

Hey hey!


Vart i stallet typ hela dan, myys! Började med mockningen så den vart avslutad, sen hämta jag älsklingen! Och börja borsta han, fick börja med bena efterssom dem var lerigast. Sen gick jag vidare med svansen & manen och sen kroppen och hovarna och så vidare. Satte på sadeln & tränset, och hoppade upp på älsklingen! Red iväg, och kom hem nöjd och glad ! Ridturen den gick superbra, det ända som var va att han hörde en motorcykel köra & blev lite fundersam på vad det nu var, men annars gick det jättebra! Han älskar värkligen skogen & hindrerna ! <3


 

Sötponnyn !





Nu blire lite engelska plugg, höörs later!

Presentation


Hey hey, välkommen till min blogg !

På denna blogg så kommer jag blogga om lite allt möjligt men framförallt mest om hästar & ridning :)

Så jag hoppas att ni läser & kommenterar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jättebra
 Bra
 Ganska bra
 Sådär
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards