celinnemartensson

Alla inlägg den 16 april 2012

Av celinne - 16 april 2012 19:14

Sombody That I Used to Know - Walk off the Earth (Gotye cover).


Av celinne - 16 april 2012 17:33

Hey hey!


Idag när jag vakna så bytte jag om från pjamas till kläder & fixa mig ! Och sen stack jag till stallet & fixade iårdning Sapphire! Tog in honom och borstade han, sadla o tränsa honom & satte på benskydd och allt som ska fixas innan en ridtur, såklart! Ja, sen gick jag ut och satte mig upp på honom. Sen red jag iväg & det gick väll bra pigg var han, men annars gick det bra! Sen när jag kom hem tog jag av allt & satte på täckena på han, och släppte ut han i hagen! Sen mockade jag hans box & mockade också Ravens och Cobbans boxar med, efterssom när vi var i fjällen fick jag hjälp med mockningen & så, jag hjälpte till nu. Så jag mockade 3 boxar, sopade i stallet fixade hö och fixade allt i stallet. Sen cyklade jag hem. Fixa mat hemma till mig & Emilio. Åt, och sådära! Och sen så kom Emilia Ingeroth & vi var med varandra. Målade naglarna både tå-naglarna & naglarna på händerna också! Blev ett lite mörkturkost-grönt nagelack på tå-naglarna och samma på naglarna på händerna också så gjorde jag ett litet prickit mönster med glitter längst ner. Blev ganska ballt, men skakade asa mycket när jag skulle måla på högerhanden ;) Sen var vi till hennes mormor & morfar och cyklade runt lite & så! O nu sitter jag här vid datan & ska lysna på grymma one direction!


 

sötnosen, min! <3



<3



Ja vi får höras nu, så bloggar jag sen ! :)

Presentation


Hey hey, välkommen till min blogg !

På denna blogg så kommer jag blogga om lite allt möjligt men framförallt mest om hästar & ridning :)

Så jag hoppas att ni läser & kommenterar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jättebra
 Bra
 Ganska bra
 Sådär
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards