celinnemartensson

Alla inlägg under april 2012

Av celinne - 9 april 2012 00:58

Hajjjsan svejjjsan!! :)


God morgon mena jag föresten, hihi näråå god kväll får jag väll säga då ;) Nu har jag kommit upp till fjällen! När vi kom upp, så packa vi upp allt, bädda och fixa! Sen så hoppa man in i bastun! Yeyy, sen blev det lite snörullning & bastu igen såklaaart! Uppfriskande, jepp jepp! 



Puss & heyy!!  

Av celinne - 7 april 2012 13:05

Kom nyss hem från stallet! Har nu mockat & sopat fint i stallet och bärt ut vatten hinkar till hagen. Så har jag såklart gosat med världens bästa Sapphire!


 




Av celinne - 7 april 2012 10:28

Heysan, heysan! :)


Idag är det påskafton, idag blir det väll stallet, äta god mat med släktingar & chilla lite grann!


Jag hann inte blogga nått igår mer än på morgonen! Jag var i stallet nästan hela dan, red Sapphire han var jätteduktig & väldigt pigg! Det gick perfa perfa att rida honom!


 


En bild på mig & Sapphiren! Orkar inte rotera bilden ;)





Av celinne - 6 april 2012 11:01

Hejj hejj!


Jag har inte uppdaterat sen i onsdags.. Har inte hunnit jag har, haft fullt upp med annat. Igår eftermiddag påskstäda & påskpynta jag stallet. Det blev mysigt med påskpynt i stallet! Men nu sitter jag här & lysnar på one direction ;)


 



Glad påsk på er, föressten!

Av celinne - 4 april 2012 17:50

     

Grönt är faktist väldigt snyggt, det skulle passa väldigt bra till sommaren !

Av celinne - 4 april 2012 15:14

   


Leopardfärgat, är nu på listan! Det är kanske lite mycket men väldigt snyggt!

Av celinne - 4 april 2012 14:39

Hallojsan, där !


Kom nyss hemm från skolan eller kom typ hem kvart i 2 men aja! ;p Nu sitter man här vid datan, har vart ute & spelat badminton med brorsan! Och så passade jag på att hälsa på Sotis (min & brorsans kanin). Han var kelsjuk, han myste när jag satt med han på gräsmattan i solen! Det känns ju typ som sommar nu ju. Såg faktist att en blomma hade blommat ut i rabbaten idag också!


Nu ska man till Sapphire snart och mysa med han lite också ! (L)


Kan tuvärr inte ladda upp nån bild för det är slut på laddning i kameran jag ska ladda den sen !




Puss puss & hej svej ! ;)


Av celinne - 3 april 2012 20:22

Hallå där! :)


Nu är mormor & moster & mormors kille här ! Vi har firat mormor hon fick 2 st böcker av oss! Och så fika vi lite tårta & kaka! Nu sitter jag här och kollar på hockey "brynäs mot färjestad". Det står 3-2 till brynäs, hejja brynäs! Ni tar hem detta, kom igen!



 


 



3 st bilder jag knäppte på Sapphire när jag var i stallet idag! Han är så himla gullig min gulleplutt! (L)


Presentation


Hey hey, välkommen till min blogg !

På denna blogg så kommer jag blogga om lite allt möjligt men framförallt mest om hästar & ridning :)

Så jag hoppas att ni läser & kommenterar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jättebra
 Bra
 Ganska bra
 Sådär
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards