celinnemartensson

Alla inlägg under april 2012

Av celinne - 3 april 2012 15:34

      

Värdens bästa ponniiiii! (L)

Av celinne - 3 april 2012 15:02

Vart i skolan, sitter nu & kollar på tv! På torsdag äre påsklov, 10 dagar! Läängtar!  Men nu sitter jag här & bloggar framför tven, & vet faktist inte vad jag ska skriva om x) Amen, nu cyklar jag snart till älsklingen & myser med honom ! 


 


Hörs senare, puuuss ! (L) 



Av celinne - 1 april 2012 21:05

Nu har man kollat på ponnyakuten & nu sitter man i soffan och slappar med onepiece ;) Ska snart gå & välja kläder till imorgon !




Puss & hayyy!


Av celinne - 1 april 2012 17:07

Heyy heyy !


Jag tänkte börja att blogga på http://www.celinneandsapphire.bloggplatsen.se igen ! Jag tänkte ha båda bloggarna igång & blogga på båda. På celinneandsapphire om hästar & ridning ! Och på celinnemartensson denhära då tänkte jag blogga om allt möjligt på ! :)


 

Av celinne - 1 april 2012 14:03

Hallojsan !


Nu kommer ett inlägg med grymma bilder från idag & igår kväll! Vi fottade igår kväll vid 12 ;) Ja, nu kom vi nyss hem efter ett litet äventyr på växbo-skolan ;) Vi cyklade dit, men först när vi var på väg dit hoppade kedjan av en gång x) Sen så fixade vi det & körde iväg men det var svårt att skjutsa varandra xD Blev lite omkull körningar & ner i diket och sådär ;) Men till sist kom vi iaf fram! Och fottade lite & fick gå in i skolan & kolla för dem som nu äger skolan kom dit så vi var där & chilla lite granna ! Sen stack vi hem igen & så såg vi att det var punka på däcket lyckat ;)



  

Kattri !

 

Jag !

 

Kattri!

 

Jag!

 

Jag & Kattri ! ;)





Av celinne - 1 april 2012 10:17

God morgon!


Vi har nyss vaknat & stigit upp från sängen! Ja, jag sov ju hos Kattri inatt :) Eller sov & sov xD Ja, vi var vaken typ till 2 eller nå men vi brukar vara vakna längre men, vi var tvungen att sova då! Och båda två var ju ändå så trött också! Så ja, vi somnade runt 2. Men vi hade fettkul, iaf! Nu sitter vi och lysnar på one direction & bloggar !


Om ni glömt att kolla in vår nya blogg tycker jag ni gör det! Den heter: http://www.onedirections.bloggplatsen.se ;)


 

Jag !

 

Kattri !



Presentation


Hey hey, välkommen till min blogg !

På denna blogg så kommer jag blogga om lite allt möjligt men framförallt mest om hästar & ridning :)

Så jag hoppas att ni läser & kommenterar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jättebra
 Bra
 Ganska bra
 Sådär
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards